17 Mart 2021 Çarşamba

Bir yükümden daha kurtuldum

Bir yükümden daha kurtuldum.  Birleşen kredi. İki yıl önce kredi kartımı ödeyememiş maaşımı da alamamıştım. Ziraat en birleşen krediden faydalanmış banka borcumu ödemiştim. Hükümetin iyi bir kararıydı dün borcum bitti. Ve birleşen kredi borcumu kapattım.

Kira öder gibi ev sahibi olmak. Şu ara ev arıyorum keşke ev arayacağıma kira öder gibi ev sahibi olabilsem hükümet birleşen kredideki düzenlemeleri bu alanda da yapsa hem oy hem de dua alır.

Süresiz nafaka. Bir yükümde erkekleri SGK’olarak gören süresiz nafaka zulmü arkadaşlar Ankara’da çadır kurdular ama ben şu anki şartlarımdan dolayı onları destekleyemedim.

Aileyi bitirme, Projelerinden biride süresiz nafaka ve diğer hükümler bu yükümüzden kurtularak yuvamızı kursak harika olur yine de biz çağrımızı yenileyelim.

Son faturalar biliyorsunuz derneğimizin yeri satıldı seçimden sonra yeni ofise geçecekler diyorum ben oraya uğramayı düşünmüyorum. Beni yönetime alacaklarmış ben istemiyorum ama yazsalar bile kâğıt üzerinde olacak çünkü ben yeni yere uğramayı dahi düşünmüyorum son faturalarımızı nisanda ödeyerek beyazay derneğiyle ilgimizi tamamen keserek yeni yol haritamızı belirleyeceğiz. Salih ARIKAN, Tel: 0506 514 96 93 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder