11 Şubat 2018 Pazar

"Ah şu Bastonumun Dili olsa da Konuşsa"

Ah şu Bastonumun Dili olsa da Konuşsa.Her gün Beyaz bastonumu alır çıkarım yollara ondan hiç utanmam.Utanılacak bir şey varsa birinden yardım istemek. Birine bağlı kalmaktır.Bağımsız olmak bir yerden bir yere gidebilmek ne güzeldir.Hiç görmüyorum şu bastonumun dili olsa da insanların tuhaf tuhaf bakışlarını bana betimlese.Ben yürürken benim hakkımda konuşanlara dese ki o görmüyor ama çok iyi duyuyor.O yüzden onunla ilgili yorum yapmayın dese.Bazı yardım etmeye Çalışanlara dese ki benden tutmayın beni bırakın görmeyen sizin kolunuza girsin lütfen yardım edebilirmiyim diye kendisine sorun.Yolda yürürken dese ki şurada kamyon kasası var.Şurada masa sandalye araba var. Her halde konuşmaktan bıkardı.Ben Beyaz bastonumla yol hikâyeleri biriktiriyorum. İyi ki var ve ben onunla gezmeyi seviyorum.Birde SGK ödediği parayı arttırsa da sürekli onu eczanelerden bir ilaç gibi alabilsem. Aslında Beyaz bastonum belki bizim gibi konuşamıyor ama her tehlikeden bizi koruyor. Onunla özgürlüğün ve bağımsızca gezebilmenin şarkılarını mırıldanıyoruz.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93 skaype: saliharikan2


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder