13 Şubat 2019 Çarşamba

Bir geri iade hikâyesi


Bir geri iade hikâyesi. E-Ticaret sitelerinden alış veriş yapıyor musunuz? Tamamen erişilebilir olmadığı için gören bir arkadaş yardımıyla alış veriş yapıyorum. Bazen onula yaptığımız alış verişlerde bile sorun çıkabiliyor resimde gösterilen ürün ve bize gelen ürün farklı olabiliyor kaldı ki resimlerin betimlenmesi ve alış veriş sitelerinin görmeyenlere uygun hale getirilmesi gerekiyor şekil ve grafikler görmeyenlerin kabulüneyse bu konularda daha liyakatli arkadaşlar var. Yanlış bir şey söyleyerek işleri karıştırmayayım. Efendim kasete okunmuş kitaplar var. Onları ayrı ayrı kutulara yerleştirmeyi ve üzerine kabartma etiketler yapıştırmayı istemiştim. Ama firmadan aldığım kutular istediğim gibi değil. Bir mağazaya gittiğinizde ürünlerin kutuları açılmıyor ve geri iadelerde sorun yaşıyorsunuz. Ama internet alış verişlerinde geri iade formu bile var. Meğer ben kutuyu çok bilinmeyen güvenilir olmayan bir siteden almışım. Kutuyu geri iade ettim. Adam kutuyu almadı kutu bana geri geldi bende ona geri iade ettim. Ticaret Bakanlığı danışma hattı 175 i aradım. Firmaya ihtarname çektim mail ortamında ticaret bakanlığına hakem heyetine şikâyet ettim. Hakem heyeti benden bilgi istedi bende sadece geri iade edilirken elimde kalan kargonun belgesini gönderdim hakem heyeti parayı geri ödeme kararı verdi. Hem de Maliye yede ayrı vergi ödemesi çıktı. Bu firma şöyle bir yol tutuyor. Size mal gönderiyor kafasına göre. Kargoyu size ödetiyor sonrada geri iadeyi almayıp sizi yıldırmaya çalışıyor. Ben adama telefonda bir lira bile olsa bin lira harcar ve o parayı alırım dedim ve çok şükür aldım sizlerde daha güvenilir sitelerden alış veriş yapın yoksa sinir harbi yaşarsınız adam demez mi kargo bana geri gelmediği için parayı ödemeyeceğim bende benim sorunum değil geri iade ettiğimde alsaydın dedim demez mi kargo sana ait bende kargo parasını düşer gerisini gönderirsin niye geri gönderdin dedim ya işte böyle. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder