1 Ocak 2019 Salı

Yardımlara açığız



Yardımlara açığız. Engelli dernekleri adına istismar yapan kişi ve kurumlar çoğaldı. Bu yardımların çoğu da maalesef yerini bulmuyor. Biz ise derneğe yardım toplamayı doğru bulmuyoruz. Sokak sokak yardım toplanıldığında duygu sömürüsü hâkim oluyor. Ama bu yardımlara kapalı olduğumuz anlamına gelmez. Gerçekten yardıma ihtiyacı olan ve sıkıntıları olanlar var. Sadece engelliler değil yoksullar ve yetimlerde yardıma ihtiyacı var. Çocuklar hızlı büyüyor. Sürekli elbise ve ayakkabı değiştiriyorlar. Bize az kullanılmış elbiseler gelse biz resimleyerek ihtiyaç sahiplerine verebiliriz kurban ve adak bağışları yapılırsa fitreler ve zekâtlar verilirse yine resimleyerek belgeleyerek kamuoyuyla paylaşırız. Özellikle beyaz baston ve farklı engellilerin ortez ve protez sıkıntıları olabiliyor bu konularda aracılık edilebilir. Durumu iyi olan birisi ben dört yıl boyunca engelli bir öğrenciye burs vereceğim derse aracılık etmekten mutluluk duyarız biz yardım edenle yardım alanı buluşturmakla görevliyiz çünkü bizim kendi hizmet binamız var ve para puldan ziyade insanlara yol gösterme danışmanlık kurs ve eğitimle arkadaşlarımızın kişisel gelişimleriyle uğraşmayı önceliyoruz.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder