3 Ocak 2019 Perşembe

Minibüs şarkıları

Minibüs şarkıları.Şair içinde minibüsler vardı şimdide var ama eskisi kadar yaygın değil.Şarkılar eşliğinde yolculuk yapardık.Bizim köyünde minibüsleri vardı.Sabah Akhisar gelir akşam dönerdi.Şimdi köye belediye otobüsü gidiyor yanılmıyorsam 209 numaralı Manisa büyük şehir belediyesi otobüsü. Yalnız ben bindiğimde Manisa için ayrı kart al diyor. Neyse köy minibüsünde eskiden beri sigarada içilirdi şarkılar dinleye dinleye köye varırdık. Benimde hep kafamda bir radyo programı var. Arabesk şarkılar çalacak programın ismi de minibüs şarkıları olacak. Şu ara Nuray Hafiftaş'ın söylediği arabesk şarkıları dinliyorum her sabah aklı yok köşe kapmaca gibi o programda Fadime güneşten evladım diyerek şarkısını da çalarım. Rahmetli babamın eski bir kondur radyosu vardı. Birde teybi vardı. Onun dinlediği şarkılara aşina olmuşum üç yüz atmış beş gün yandı hayândı Fadime güneş evladım diyerek bazen de burçak tarlası. Bir cumartesi sabahı radyo yedide eski şarkıları çalıyordu birden bire üç yüz atmış beş gün yandı hayândı çalmaz mı kendimi koyuvermişim o kadar dolmuşum ki başladım ağlamaya. İşte bu programda şiirlerde olacak beni fakülteden arkadaşım fatih karacayı çağıracaksın ona da şiir okutacaksın of ulan be benim minibüs şarkıları programı Türkiyede bir numara olur birde büyük radyolardan birinde yayınlanırsa hayal bu ya kim bilir. Ben hala hayal kurabiliyorum monotonlaşanlar ve hayal kuramayanlara hatırlatma olsun.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder