4 Mayıs 2018 Cuma

Kamu oyu desteği


Cumanız mübarek olsun. Arkadaşlar benim kaldırım işgaline itirazdan dolayı mahkemem sekiz mayıs salı günü. İlk mahkemem görülmüş ve sekiz mayısta inşallah karar verilecek. Çünkü ilk mahkemeye şahitlerini getiremedi. Bu mahkemede şahitlerini  getirirse mahkeme karar verebilir. Ne olmuştu. Kaldırıma masa sandalye konulmasına itiraz etmiştim. Ellerimden kollarımdan tutulduğu için bir arbede yaşanmış ve bu arbedede hem dövülmüş hem de Allah seni bilmiş de kör etmiş kör olmasaydın seni öldürürdük gibi bir sürü hakaret hakaret ve küfür yemiştim.  Biz önce şikâyet etmedik. Onlar bizi şikâyet ettiler ve darp raporu aldı. Vitamin fes but sahibi Yusuf Kenan Gültekin ile davalığız. Ben sanık durumundayım ve adamın şahitleri var. Kısacası esnaf dayanışması. Biz uzlaşma istemedik. Niçin uzlaşma istemedik. Çünkü kaldırım işgallerine komik cezalar veriliyor. Çoğu zamanda uygulanmıyor. Ne istiyoruz. Kaldırım işgallerine dikkat çekmek ve cezaların caydırıcı olmasını istiyoruz. Sizlerden kamuoyu desteği bekliyoruz. Bu konularda bizimde davamızda göz önünde bulundurularak salı gününe kadar ulusal ve yerel medyada haber çıkararak kamuoyu oluşturabilirsek hem farkındalık oluşur hem de kaldırım işgallerine caydırıcı cezalar gelebilir. Kaldırıma araba park etmek doksan küsur lira AVM'lerde engellilere ayrılmış yerlere araç park etmek 200 lira sizlerden ciddi bir kamuoyu desdeği bekliyorum.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93,E-posta: slh.arikan@gmail.com
Beyazay İzmir Faaliyetlerimiz; https://www.youtube.com/watch?v=HD58JVgFRRU&t=4s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder