10 Nisan 2017 Pazartesi

"Ön yargıları yıkalım"

Ön yargıları yıkalım. Türkiye Beyaza Derneği Genel Merkezi 2023 vizyonunu açıklamak için 6. Yurt içi kurullar toplantısını Diyarbakır’da yaptı. Resmi açıklamaları ve diğer bilgileri Genel Merkezimiz sitesinde yakın zamanda okursunuz. Bence Genel Merkez Sitemiz ve Sosyal Medya Hesaplarımızı takip ediniz. Ben kendi duygularımı ve gördüklerimi yazacağım. Hayatımda ilk defa Diyarbakı’ra gittim tek kelimeyle muhteşem. Bölge Başkanımız Mehmet Emin Mülayim Hocamıza ve şube Başkanımız çok sevdiğimiz Ablamız Nezihe Kent ve Yönetim kurulu üyelerine bizi ağırladıkları için teşekkür ederim. Diyarbakır’da 3 güzel gün geçirdik. Gezdik güzel lezzetlerinden tattık. Ve güzel toplantılar yaptık. Görüş alışverişlerinde bulunduk. Çok güzel dostlarımız oldu. O bölgeyi önyargıyla bakmayalım. Bence batıdaki sivil toplum kuruluşlarına büyük görevler düşüyor. O bölgeye gitsinler Diyarbakırı ve güneydoğuyu görsünler. Geziler düzenlensin. Yaz kampları olsun. Doğudaki ve batıdaki öğrenciler birlikte zaman geçirsin. Yaz dönemindeki yatılı kuran kursu yâda farklı yatılı kurslarda doğudaki ve batıdaki öğrenciler bir arada olsun. Haydi, ön yargıları parçalayalım oyunları bozalım. Bizden olan  ve hiç bir farkımız olmayan bizden koparılmaya çalışılan dostlarımızı sarıp sarmalama vakti. Dostlukları kardeşlikleri güçlendirme vakti. Bizim gücümüz bir arada olmamız farklılıklarımızın zenginlik olduğunu bilelim. Dış ülkelerde folklor yarışmaları olur. Her ülke bir oyunla katılır. Türkiye birden farklı oyunla en az altı oyunla katılır. Bir ara Cumhurbaşkanımız şöyle bir çağrı yapmıştı. Avrupadaki kardeşlerimiz organizasyonlarını Türkiyede yapsınlar diye çağrıda bulunmuşlardı. Bende bu çağrıya şunu ekliyorum. Sizlerde bazı etkinliklerinizi Diyarbakırda yapınız. Akşam uçakla geldim yine Hava alanında aynı muhabbet. Neymiş efendim cihaza deymeyecekmişim. Yahu sen benim elimden bastonumu alıyorsun ben silme körüm bastonum olmadan o cihaza değmeden x ray cihazı bu arada nasıl geçeceğim. Gündemimiz yoğun. Salı ve Çarşamba günü Özel Eğitim Çalıştayımız var. İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü düzenliyor. Görüş bildiren arkadaşlara teşekkür ederim. Konuları çalışırken en çok ben öğrendim. Resmen özel eğitim uzmanı oldum. Soru görüş ve önerileriniz için slh.arikan@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder